Alla inlägg under december 2013

Av Niclas & Malin - 27 december 2013 19:17

Nu när julen är förbi och dom lediga dagarna börjar att minska,  så sitter jag och funderar på vad jag/vi ska göra under 2014.

Jag är inte mycket för nyårslöften. Inte för att jag inte kanske kan hålla dom, men jag har aldrig känt att jag måsta tvinga mig att låta bli något, eller att pressa mig för att utföra något.

Däremot finns känslan av att vara kreativ eller i alla fall planera att göra något som tex med huset. Ute eller inne. Fixa och dona, och då slog mig tanken att vi har nog en hel del att rensa ut.

Vi har ju haft en liten loppis i vår trädgård i år. I samband med Bräknetrampen hade vi plockat ut lite på grusgången och tänk var intressant det blev, vilket är jätteroligt att saker blir använda av andra också, när man inte har plats, ändrat stil och tycke för vissa saker.

Vad tänker jag nu då?

Ska jag ha loppis igen? Ute? Inne? Var och när?

Malin och jag har ju alltid varit intresserade att inredning och gamla saker, eller som en säger ”gammal skit”. Kanske därför vi har en hel del i vårt uthus, källare och våra ”vindsskrubbar” längs med huset på övervåningen.

Ska jag ordna med auktion kanske? Nja, då kommer det här med lokal igen. Har vi saker för en auktion eller fler? Hmmm?

Vi får se vad det blir? Saker finns det, men om det blir loppis eller auktion, det jag inte ännu.

Vad tycker ni som läser detta? Har ni förslag kanske?


Men först vill vi i Villa Rosengård önska er alla ett Gott Nytt År!

Presentation


"Villa Rosengård" i Bräkne-Hoby kommer att handla om Inspiration, Inredning,Familjehem, Fotografering mm.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gästbok


Skapa flashcards